keskiviikko 12. elokuuta 2009

Näyttelyressiä



Siis mulla on sitä nyt. Ihan oikeesti! Kamalaa, miten voin jo nyt jännittää ja ahistua niistä Adan lauantaisista näyttelyistä.. Treenaaminen jäänyt puolitihen ja kaikkee... Ja sit sillä se häntä saattaa sojottaa kohti taivasta, miten se suostuu seisomaan kunnolla pöydällä vieraan kopeloidessa.. Huhuh. Ei olis pitäny. Mut kun pakko, et saan siitä joskus syksyn aikana AVAn. Muuten ei oo väliä, kunpa se H sieltä napsahtaisi.. Mä oon vielä kaiken lisäks ihan ulalla taas, et miten niissä näyytelyissä piti toimia, miten kehät pyöri jajajajaja.. Toivottakaa onnea, et pärjään joten kuten :D

Muuten meillä menee täällä ihan mukavasti. TReenailtu ollaan agia nyt n. kerran viikossa. Viikonloppuna on ekat kisat karsintojen jälkeen. Samalla kisaillaan joukkue Piir.mestaruudesta. Jännää.

Tällä hetkellä mulla meinaa olla Ellin kanssa treenailu vähän pakkopullaa. Tai ehkä väärä ilmaisu. Tykkään, mutta itteeni ärsyttää, et odotan siltä paljon ja petyn jos ei anna treeneissä KAIKKEENSA. Sellanenhan se on aina välillä ollut. Aina. Nyt vaan taas seuraan sitä hirveen tarkkaan.. Hyppääkö se nyt kunnolla, tuleekohan hitaampaa koska on jumeja.. Eiköhän se enää tykkääkään.. Vaikka tiedän, että takuulla tykkää. Maija hieroo sen ens viikolla, sit saan taas rauhan myös sen fyysisen kunnon osalta. Toivottavasti. :)

Ellin kanssa mä yritän nyt ihan tosissaan keskittyä palkkaamiseen, että sillä säilyisi into huipussaan. Ehkä tuo tekeekin musta niin vainoharhaisen. Keskityn sen kanssa vaan tuohon "innokkuuden seuraamiseen" ja näen jo pieniä vihreitä miehiä asian tiimoilta. :D Ehkä vaan hengittelen tässä syvään ja jatkan treenailua sen kummempia miettimättä..

Tässä vielä pari kuvaa piristykseksi. Ovat Torniosta meidän majapaikan pihalta SM-viikonloppuna... Yllä Elli, alla Ada

3 kommenttia:

Miira kirjoitti...

Hei: elä ressaa! Tai ressaa: se kuuluu kuvaan! :D Molemmissa keisseissä. Adan kanssa näytelmä menee IHAN takuulla iisisti. Jos mä selviän siitä, säkin selviät. ;) Ja mä MELKEIN jopa tyksin siitä nykysin.. :D

Semiä hei "isoihin karkeloihin"!! rapsut neideille!!

Karoliina kirjoitti...

Todellakaan älä stressaa Annasein!! Käy pian niinkuin Sakulla, lähti hakemaan H:ta ja sai sertin :D Mä olin ihan paniikissa, et mikä hiton väri tuo on, voiks siitä nyt tulla ava :D

Anna kirjoitti...

Kiitos kannustavista sanoista :D Ressi ei yleensä kuulu liialti mun elämään, ei kait sitä nytkään pitäisi :D..

Mut kamala.... Mitäs niitä värejä muuten olikaan.. PItää tarkistaa.. Mut jos tulee sinistä tai punasta niin hyvä eikö? ;).. Ruskeet ja keltaset taitaa olla niitä ei toivottuja :D