perjantai 14. toukokuuta 2010

Ollaan me täällä!

.. Ja ihan hyvin meillä menee.. :) On vaan ollut totuttautumista tähän Kuopio-elämään. Olen mä kyllä tykännyt taas asua täällä. Tuntuu, et kaikkee pystyy tekemään ja aika kuluu niin rattosasti. Koko ajan olis ohjelmaa! Ja sehän mulle sopii.

Viimeset viikot on olleet harmittavan kiireistä kyllä siltä kantilta, et omien koirien treeni on jäänyt naurettavan vähälle. Kaksi viikkoa olen ollut kouluttamassa Varkaudessa (yhteensä neljä iltaa, 3 tuntia kerrallaan) ja siinä sivussa on mennyt omat treenit ohi. Viikonloppuna olen käyny kentällä itsekseni, mutta treeni on jäänyt lähinnä kontaktien hinkkausasteelle.. Toisaalta ei yhtään pahempi juttu ollenkaan ;) Nyt alkaa kuitenkin vika puristus ennen SM-kisoja. Ne on jo kuukauden päästä!!!!! Treeniä enempi ja kisarutiinia alle.. Siitä se lähtee ja sillä mennään.

Ekat ulkokisat jännittää. Ne on sunnuntaina Kuopiossa. Vaan taivas rajana, joten mitenkähän käy :) Hinku kisaamaan on kova ja luottokin ihan kohdallaan. Ainoa ahdistus, ettei olla menty kokonaista rataa noin kuukauteen.. Mutta selkäytimestähän se kaikki lähtee, eikös?!?

Yritän ennättää päivittämään useemmin. Nythän tässä vasta alkaakin tosin tapahtua. Kisoja lähes joka viikonlopulle, jännittäviä hetkiä penturintamalla ja henkinen valmentautuminen alkamassa kesän karkeloihin. Huisia!!

K E S Ä - Here We Come!!



Ada ja Elli



Elli söpistelee




Oodi, Hippu ja Mia lenkillä meitin kaa

Ei kommentteja: