keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Voi että näitä pisteitä..

Joo tiedän.. En oo viime vuonnakaan paljoo kisaillu ( siis lähinnä pakolliset kisat, että saa nollat kasaan ja sit vaan pikkasen ekstraa), mutta silti vähän otti päähän, kun viimeisin ASB ilmestyi ja näin mun ja Ellin TR-pisteet.. Me oltiin taas tiputtu kun lehmän häntä... :D Ei olla kisattu kohta 4 kuukauteen ollenkaan ja viimeisestäkin TR-kisasta tuli Hyl.. Yhtäkkiä oltiin sitten tiputtu (kuukaudessa) mooooooonta sijaa ja pisteitä oli lähteny paaaaljon.. AAAArrgh!!
Meillä on ollu Ellin kanssa kirouksena viime vuonna nuo TR:t. Ei ole yks eikä kaks kisaa kun sieltä on Hyllyt tullut (niistä vähistä missä ollaan oltu..). Tähän mennessä en oo noista kisoista välittäny enkä pisteitä sen kummemmin yrittäny keräillä, mutta kyllä nyt pani taas niin potuttamaan tuo 18 kk voimassa olo pisteillä, että pakko kai se on alkaa keräämään pisteitään takasin ;) Ensimmäinen yritys viikon päästä Varkaudessa! Toivotaan parasta. Mä oon ainakin ihan liekeissä kun pääsee pitkästä aikaa kisaamaan.. Voipi olla että meneekö sitten hieman yli-intoiluksi niin mulla kuin koirillakin, saas nährä! :D Mutta kivaa mennään etupäässä pitämään (ja kontakti-oppeja testaamaan).

Nää pari viikkoo on mennyt jotenkin ihan sumussa meikäläisellä.. Töitä oon puskenu ja nyt tulee toinen viikonloppu peräkkäin töitä :/ Vasta ystävänpäivänä vapaa viikonloppu, ja sillon siis ne kisat:D Tuntuu, että koirille on jäänyt nyt liian vähän aikaa.. Lupaan korjata tämän epäkohdan ja antaa niille huomiota ja rakkautta enemmän tulevina päivinä. Perjantaina on vapaapäivä, joten sillon ainakin käydään kunnon piiiiiiitkällä lenkillä vaikka jäällä (minä hiihtäen) ja illalla onkin sitten luksusta: Treenit <3

ADA-alias marsupilami toivottaa kaikille mukavia pakkaspäiviä; kevättä odotellessa -

Ei kommentteja: